Lördag - DM

Vaknade för ungefär 10 minuter sen. Sju och en halv timmars sömn, ändå ganska bra med tanke på att jag var ute igår. I början av kvällen igår hamnade vi i högdalen men sedan slutade det med att vi drog hem till Kepsis. Hehe festen hann väl egentligen aldrig dra igång innan jag var tvungen att dra vid tjugo i två, men men det var en ganska okej kväll ändå. Mammi var snäll och hämta mig i Hagsätra så jag kom hem i ganska bra tid. Sköönt. Åka tunnelbana helt själv mitt i natten är ju inte det bästa precis?

Nej nu är det snart dags att åka iväg till järfälla för att spela två dm-matcher. Är riktig taggad så det här ska bli skitkul! Första matchen är klockan ett mot täby, och andra klockan fem mot hammarby.
Så vid elva tiden ska vi börja röra oss mot bilen, om ungefär en timme och tjugo minuter. En perfekt tid för mig att hinna fixa allt, hehe. Ska spela skitgrymt har jag bestämt mig för! Skriver senare hur det gick, pussss


grönan i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0