Lördag

Solen skiner, jag är pigg, alldeles frisk och på ett underbart humör....
Nä inte riktigt, helt tvärtom faktiskt. Piggheten som kunde ha legat på topp sänktes ganska mycket när vädret bakom rullgardinen visade sig och det onda i halsen har bkivit snäppet värre och nu också gett mig en väldigt jobbig förkylning så jag är alldeles täppt i näsan. Men jag ska inte klaga, finns nog dom som har det värre än mig idag. Jag ska ju i vilket fall som helst få shoppa idag, shopping läker alla sår. Ska ta bussen från mig vid tjugo i tio, om ungefär en timme och sedan möta upp Sofia vid tio över ungefär. Kommer nog bli lite tidig, men jag är van att vänta, haha

Nu ska jag upp och äta frukost med familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0