Måndag

Orkade aldrig skriva igår om helgen, så får väl ta mig tid att göra det nu.
I fredags blev det utgång, först lite chill utomhus och sen fest på tyresö. Efter tyresö (mitt inatten) drog jag och felicia hem till kepsis för att kolla på film och sova där. Även Lager och Berglund kom sen lite senare. Så där satt vi fem stycken i willes rum och kollade på film hela natten/morgonen. Lördagen ägnades mest åt att sova, tror inte vi somnade förän nio på morgonen så låg och slöade fram till klockan sex på kvällen då det var dags att åka hem. Efter middan precis innan vi skulle dra ut igen ringer min tränare och frågar om jag kan spela dm match med damerna dagen efter så där sprack kvällen lite.. Drog iallafall ut en stund men var hemma vid elva tiden igen.
Matchen gick iallafall väldigt bra, en vinst med 8-0. Kändes riktigt skönt, däremot så sträckte jag benet vilket inte var lika roligt...

Idag började skolan, en ganska kort dag, började vid tio och gick från skolan vid halv tolv ungefär. Var egentligen tänkt att stanna kvar i skolan för att vänta på carro och max men åkte hem innan. Senare idag ska vi nämligen åka till Gävle för att se på bajens bortamatch. Ska bli riktigt roligt!  Kommer hem ganska sent, vid 23 tiden ungefär så det är bara hem och sova, skola imorgon klockan kvart över åtta!



imorgon får jag min data!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0