Måndag

Idag åker jag till landet med Felicia. Ska bli väldigt skönt att komma ifrån stockholm ett tag, bara ta det lugnt. Ligga på bryggan hela dagarna, åka ut med båten och bara chilla galet. Vet inte än om vi åker med mamma hem på torsdag eller om vi ska ta ner lite folk och njuta av ensamheten utan föräldrar i några dagar, haha. Vi vet inte heller riktigt vilka vi ska ta ner men om det är någon som är sugen på att komma är det bara att höra av sig.

Men vad som bekymrar mig lite är att jag aldrig blir frisk, utan nästan mer sjuk för varje dag. Imorse tillexempel kändes både halsen och örat ännu värre. Börjar bli riktigt trött på att alltid alltid ha ont i halsen, varje morgon har jag ont. Måste nog kolla upp det. Haha en jag pratade med sa att det berodde på att jag sov med stängd mun, och att öppen mun när man sover ska underlätta att man inte får ont i halsen på något sätt, och det stämmer nog. Men ska jag gapa när jag somnar eller?! Kan ju bli svårt att ändra på... Haha sådär lagom snyggt också. Så borde nog finnas något annat sätt för att rätta till min hals.


Nu måste jag packa och sen åka iväg och ta spruta. Ha det så bra, skriver när jag kommer hem igen!
Mobilen är med så smsa och ring massor :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0