måndagkväll

Första "riktiga" kvällen efter lägret tillbringar jag hemma. Är helt slut i kroppen så orkar varken göra eller ta mig någonstans, tycker jag sitter rätt bra och bekvämt här framför datorn. Sitter och myser med en kopp te och samtidigt kollar på kläder, ellos höstkatalog kom nämligen i brevlådan idag vilket gjorde mig väldigt sugen på att kolla vad det finns att beställa för nya fina höstkläder på nätet . Är ju nästan det bästa som finns att sitta och gotta sig i fina kläder!

Försöker också allt jag kan att försöka få på den bärbara datorn så jag slipper den här stora som inte verkar vilja göra som jag vill idag, allt går ju bara såå segt. Ska bli riktigt skönt att få tillbaka min dator nästa vecka, den har varit saknad.
Nu ska jag koncentrera mig lite på klädtittandet och hitta lite ny musik till ipoden innan det är dags att släcka lampan.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

daaatan, OM man har saknat den :D:D:D:D<3

2009-08-18 @ 00:46:20
URL: http://qattmammorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0