Onsdag

Blogginlägget som jag skrev igår försvann helt plötsligt igårkväll när jag hade sparat, verkligen jättestörande. Blev så irriterad och trött just då så orkade inte skriva om det. men så är det..
Idag har det iallfall varit en jättelugn dag i skolan, princip inte gjort någonting. Utan bara pratat lite om sånt vi ska göra resten av läsåret och gjort heta stolen, haha vi delades in i grupper 5-6 stycken i varje. Och sen skulle man en i taget sätta sig framför alla så skulle resten frit få säga vad man tycker om personen, både positivt och negativt. Fram med onda sidan?! haha

nu ska jag vila lite innan träningen , pussss


skooolan,  felicia, jag, madde och filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0