Onsdag

Godmorgon, hann aldrig skriva igår så får väl ta igen idag?
Igår åkte jag in till stan med Carro. Vi började med en lunch med hennes syster på ett café och sen var det bara i full gång att hitta fina kläder. Carro var ute efter ett par skor från HM som mot förmodan var väldigt svåra att hitta i rätt storlek, så vi sprang runt på alla olika HM butiker i stan. Men till slut hittade hon dom hon ville ha.
Som jag sagt tidigare så brukar jag inte köpa speciellt mycket kläder på HM, men igår köpte jag tre olika tröjor därifrån. Vid olika tillfällen, alltså behövde jag köa till kassan tre gånger. Är iallafall väldigt nöjd med mina köp. Satt precis och försökte hitta tröjorna på hm´s hemsida för att kunna lägga ut bilder men tyvärr hittade jag dom inte. Men bilder ska försöka fixas under dagen. Var också ute efter att hitta ett par jeans leggins igår, men hittade absolut inga som föll mig till smaken när dom väl satt på. Även skor är något jag behöver, hittade ett par skitsnygga från DNA, men priset var alldeles för högt. Så jag får vänta helt enkelt.

Syrran och jag bestämde igår kväll att vi skulle åka in till slussen för att kolla in skor på belle, men den ungen vaknar ju aldrig! Får gå och väcka henne så vi kommer iväg någongång.

 pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0