sista helgen har börjat

Fredag idag, sista helgen på sommarlovet har precis börjat. Dags att börja tagga till, man måste ju fira sista helgen riktigt ordentligt?

Idag är planerna att dra till flatenbadet för att sola och bada. Får hoppas att det bara slutar blåsa lite.. Jag och felicia bestämde iallafall igår att vi skulle komma iväg ganska tidigt, men vet inte om den muppen har vaknat än. Så lär väl visa sig om vi hinner iväg dit bort eller inte. Träning ikväll också (har verkligen ingen lust....) klockan kvart över fem till sju. Så när slutsignalen gått är det bara att skynda sig hem för att fixa sig inför kvällen. Tror vi drar till årstafältet till en början och sen vidare någonstans senare på kvällen/natten. Är iallafall riktigt taggad så den här kvällen ska bli riktigt bra harjag bestämt mig för!

Nu ska jag nog hoppa in i en dusch och försöka få ordning på mitt underbart vackra hår.. haha jag önskar mig själv lycka till!

 pusshej

Kommentarer
Postat av: felicia

yeaah, flippa ikväll! ;))

2009-08-21 @ 17:28:21
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0