Söndag

Dagen igår blev som jag hade förväntat mig väldigt stressig. För hur ska man kunna vara på två ställen samtidigt? Blir lite svårt. Så jag var stressad princip hela dagen utan att riktigt veta ibland varför.
Vid ett tiden på dagen drog jag och felicia iallafall till flatenbadet och badade med lite människor, jättemysigt. Men som sagt jag var stressad, men allt lyckades iallafall gå ihop efter mycket krångel och det blev utgång för kvällen. Hela kvällen tillbringades på årstafältet, kanske inte precis så planerna var (eftersom vi egentligen skulle dra vidare) men det blev en lyckad kväll. Och sen, men som vanligt ska jag vakna tidigt och vara super pigg. Morgonpigg ?!

Nu snart ska jag försöka få liv i de små människorna som ligger och sover. Och försöka äta något eftersom mat inte riktigt hans med igår.

  

bilder från flatenbadet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0