Söndag

Helt slut, tre matcher på en helg är man inte van med så här direkt efter sommarlovet. Men det har iallafall varit grymt kul att spela. Igår blev det tyvärr två förluster, men riktigt bra spelat av oss iallfall eftersom vi mötte riktigt duktiga lag som även spelar i elitserien. Men idag blev det vinst, med 6-0. Kändes riktigt härligt. Gick in första bytet och satte första målet, och 1-0 stog det ända fram till andra halvlek. sen flöt det bara på!

Har börjat få ont i min rygg igen, gör såå himmla ont på ett visst ställe. Varför ska man ha sån svank?! Måste iallafall gå och fixa det snart hos kiropraktorn, men jag vågar inte! det kommer ju göra så grymt ont överallt i min stela rygg... Men men, jag överlever väl.

Igår kväll efter matcherna drog jag iallafall ut, på "fest" hos jessica i solberga med johan och hans kompisar. Men blev väl inte riktigt som dom killarna ville ha det så vi drog efter en stund. Dom vidare någonstans (?) och jag hem till min sköna säng och sov. Väldigt skönt.
Nu har det tydligen börjat en film på tv som min mamma tycker att vi ska se tillsammans så ska väl gå upp och vara lite social.

 PUSS HEJS SVEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0