Torsdag

JB's idrottsdag idag, niokamp. Både ettor, tvåro och treor delades in i grupper med namn efter frukter (ja man blir ju inte förvånad längre över skolans fantasi med namn) jag hamnade iallafall i lag Päron .  Redan när man hör namnet förstår man ju att det här laget ska vinna? Inte för att jag har några argument för det men skitsamma. Iallafall så var det vi som stog som vinnare. Gryyyyyymt, herregud vad man kämpade asså haha.

Den senaste timmen har jag bara tagit det lugnt, helt slut. Så ska nog fortsätta med det. Och lyssna på massa musik på mitt älskade spotify!  Men senare ikväll blir det nog bio och middag ute på Heron.

Nu ska här dunkas musik, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0