Torsdag

Laddning inför sista helgen på sommarlovet!

Idag har jag varit med syrran, vi åkte in till stan för att jag skulle fixa dricka inför helgen (haha bra förebild jag är) och kolla lite i affärer. Men duktig som jag var lyckades jag hålla plånboken stängd, chocktillstånd?
Väl hemma från stan hade klockan blivit ganska så magarna skrek efter lunch, denna gång tar jag på mig ansvaret som storasyster och lagar lite lunch: stoppar in potatisbullar i ugnen, haha

Annars idag har jag mest tagit det lugn, legat på altanen i solen (blev sen skugga och började blåsa) med musik i öronen, läst lite och självklart datan. Snart när felicia är klar efter träningen ska vi troligtvis dra ut på lite skoj med filippa och någon/några fler. Får se vad det blir, men lät på filippa som om hon ville göra ett litet äventyr, haha

kanske bra om jag också fixar till mig lite.. (a)  skriver kanske senare


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja bra förebild kan man ju säga att du inte är, iaf inte mot lillesyster din! ;)

2009-08-21 @ 00:20:19
URL: http://mrlinuz.blogg.se/
Postat av: Nicole

haha jaja skitsamma :D

2009-08-21 @ 01:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0