4 days left to christmas

Igår hade min underbara vän felicia slut på sin vita månad (stolt man är över henne) och detta skulle ju självklart firas! Flickan lilla behövde ju få i sig bästevännen alkohooolen. Så lite festande blev det igår , och vilka ligger däckade i slutet av kvällen? (eller nej vad säger jag, vilade ögonen bara såklart) jo jag och bönan. Haha men Felicia var nog i ett litet värre tillstånd än mig. Men som sagt vi vilade bara ögonen lite hehe.

Efter två kvällars festande känner jag mig helt slut. Man har ju varit väldigt duktig på senaste tiden med festandet så min kropp är inte riktigt inställd på två festdagar. Så nu blir det chillmode för min del. Man måste ju tagga till riktigt ordentligt till nyår!
Ikväll blir det nog filmkväll med felicia, den om något har vi taggat till haha.



oj vad det här inlägget bara handlade om fest ser jag nu när jag läser igenom det, menmen man lever ju bara en gång, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0