23.00

Började dagen med att hämta ut lite innebandysaker på assist eftersom felicia och mia inte ville vakna. Men ganska bra så jag fick det gjort. Efter det åkte jag hem till felicia och sedan till stan med den ungen och mia. Tror jag och felici bytte roller denna dag för hon shoppade hur mycket som helst medans jag inte hittade någonting. Kan ni förstå? Jag shoppade ingenting. Faktiskt lite stolt över mig själv.

Efter stan hann jag med att ta en snabbdusch och slänga i mig lite mat innan det var dags att åka tillbaka till stan för att gå på teater med mamma, hennes kompis och felicia. Vet inte ritkigt om jag och felicia förstod allt, men men vi skyller på att teatern var seg. För det var den verkligen. Kände hur man nästan somnade haha. Men var iallafall roligt att göra något.

Är huuur trött som helst efter att varit vaken hela natten igår (utan någon som helst anledning) Så nu blir det film och sen sova. Natti natti



jag och bönan, love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0