Bästa julen <3

Ja och då lider julafton mot sitt slut. Men ingen depp för det, för just nu är jag nog världens lyckligaste person. Haha men det hoppas jag att flera tänker denna dag?
Jahapp ska man försöka friska upp minnet lite och skriva vad man fått (kommer inte skriva allt, men det bästa!) Ja man kanske ska börja med det ABSOLUTABSOLUTA bästa, en resa ! Jag och syrran fick en shoppingresa till Dublin, Irland den 7 januari! Gissa om jag är glad?! Och inte nog med detta, det låg även shoppingpengar i kuvertet. hihi kommer bli as roligt!
Jaha vad mer har man fått då? Jo massa kläder som jag önskat mig, webbkamera, the hills serien, massor med pengar (shoppa shoppa shoppa!!) mobil som jag själv ska få välja ut och sen massvis med andra saker.

Absolut bästa julen på 17 år

så älskade läsare, är ni också nöjda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0