@?!%"/?!

lackar damp lacka damp lackar damp lackar damp lacka damp lackar damp lackar damp lacka damp lackar damp lackar damp lacka damp lackar damp lackar damp lacka damp lackar damp !!!!

åh vad allt bara går fel för mig idag (hela tiden). Först i skolan rättade dom till mitt lilla dataproblem vilket också funkade hemma (så ja det var ju positivt) men istället har det nu hänt något med datorn så den inte går att använda när man laddar den, och panik liksom när batteriet är slut och man måste plugga! Åhhh. Och inte nog med det, när jag kom hem tänkte jag springa upp och sola i 20 minuter så tog med mig en 50 lapp som var lite sönder men det borde ju inte spela någon roll. Väl uppe på solariumet skulle jag växla till tior och gissa vad?! Ut från växelautomaten kommer en halv sedel! 50 kronor bortslängda på ingenting, känns riktigt onödigt och ritkigt störande.. haha vad otur man jämn kan ha. Inte första gången jag säger det men min otur börjar ju nästan bli lite komiskt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0