Halva gymnasie tiden är nu över

Har nog aldrig varit med om sjukare, konstigare och annorlundare skolavslutning. Det är ju som sagt john bauer man talar om? haha bra att fantasin lever kvar iallafall. Men korkad avslutning eller inte, nu är det iallafall äntligen lov! Otroligt skönt, ska verkligen ta vara på det här lovet. Det ska bli bäst.
Efter skolan drog jag och Felicia till solna (trakter som man egentligen inte gillar, men vad ska man göra). Där blev det lite julshopping. Men dålig som man är har man råkat vara lite för stort ego och shoppat kläder till sig själv så plånboken är inte så tjock. Så det får bli mer julklapps köp i veckan när jag får pengar av pappa, hehe

Nu är mitt rum och hela huset storstädat. Behövdes verkligen, alla mina tusen miljarder kläder låg i en stor hög på golvet. Men nu är allt i sin ordning. Riktigt juligt och fint

Nu blir det en liten promenad ute i snön innan kvällen ska börja planeras. Puuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0