Jag säger ju att jag har otur..

Åkte som sagt till sjukhuset idag för att kolla upp min fot, och ja såklart ska det vara något (det är ju om mig vi snackar om).. Spricka i foten.
Enligt röntgen bilderna har jag tydligen fått något slags slag eller något på foten för ungefär sex veckor sen, men jag har bara "ignorerat" smärtan och fortsatt träna och nu har det gått av... Så härliga konsekvenser av det här blir det också på köpet, jag får inte springa överhuvudtaget eller gå och anstränga foten förutom när jag verkligen behöver!

kommer deppa sönder, få mega ångest och panik över att inte träna. Men kanske ska ta det här på allvar nu..
Aja nu ska jag iväg och sälja julgranar och sen iväg på träningen för att berätta för tränarna. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0