Juldagen

Som alltid är nog den 25 december den segaste dagen, Ungefär som första januari. Känns liksom som det inte finns något att göra. När man var liten lekte man med sina julklappar men nu då?
Min dag har bara ägnats åt att vara på onoff en stund i morse för att syrran skulle köpa tv men sen har jag bara legat i sängen och kollat på film. Haha dom visade förortsungar på tv, kändes ju nästan som ett måste att se. Faktiskt ganska bra, hehe. 
Ikväll vet jag inte ritkigt hur det blir, men vore ju roligt att bryta denna sega tråkiga dag och dra ut. Hoppas det blir så iallafall, känner mig lite taggad på utgång. Man måste ju inviga sina nya kläder, eller hur? 

Försöker också få tag på felicia, idag måste vi ju ge våra julklappar åt varandra! Får se när den ungen svarar. Medans får jag väl tönta mig med harry potter som går på tv. Puuusss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0