Lite sömn eftersökes?

Helt död. Känner mig som en sovande zombie, men det kankse man gör efter 3 dygn utan speciellt mycket sömn?
Igår var tanken först att bara ta det lugn hemma men vid 12 tiden har jag och felicia hamnat i huddinge för att träffa wille och lager som kom hem från usa igår. Inte okej att dra ut småflickor som oss så sent! Kvällen och natten spenderades iallafall i lagers stuga. Mina små vänner satt och drack medans jag, aa vet inte riktigt vad jag gjorde men helt plötsligt hade det blivit morgon. Helt sjukt vad timmarna kan flyga iväg även fast man inte gör något. En trevlig kväll med de två pöjkarna iallafall. Och självklart världens bästa felicia (förlåt jag glömde först att skriva det men nu är allt i sin ordning). Pussokjam på dig bönis

Nu är jag iallafall hemma efter en timmes hemresa (pendeltåg är ju inte det bästa i det här vädret direkt). Lite senare blir det sollentuna med felicia för att fixa det sista inför imorgon. Julafton imorgon!



för ett år sedan spenderades mina dagar i värmen på stränderna i Goa.
Saaaaaknar


Kommentarer
Postat av: Anonym

:'(

2009-12-23 @ 15:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0