lyckad lördag kväll

Kvällen igår blev mycket lyckad. Vi började med en middag med lite bål ( okej nej massor med bål) där efter blev det lite lekar, och ja såklart är lekarna i form av att "nolla" ut oss ny yngre i laget. Uuuusch säger jag bara. haha men allt var väntat. Lite senare på kvällen kom våra inbjudna gäster så då drogs festen på ännu mer. De gillar vi! paaartey paaartey

Tycker väldigt synd om min fot däremot, aaaj så ont det gör nu. Att gå på fest kanske inte är den bästa läkningsmetoden precis. För liksom vem kan sitta still på en fest? Den som äntligen hade läkt till sig lite så det inte gjorde ont.. Men aja jag får väl helt enkelt skylla mig själv, haha lite fest var det värd!

Nu ska jag och syrran iväg och fightas med alla jultokiga människor i stan - dags för lite julhandling!
Skriver senare, puuusss på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0