Måndag

Ligger och tar det lite lugnt framför tv:n innan det är dags att springa iväg på träning. Känner mig redan helt slut även fast det bara är måndag. Kommer nog bli en lång veckan.
Skoldagen började iallafall med en liten sovmorgon på 45 minuter (tackar man aldrig nej till) men däremot hade vi ju prov vilket kanske inte är det roligaste, kändes iallafall riktigt bra, hmm ända tills frågorna från förra provet om politik kom in. Lite av en fail där om vårt lands lilla styre, men men finns inget att göra åt saken nu. Hoppas iallafall på ett bra betyg trots min lilla miss (var ju trots allt inte det jag skulle kunna idag) hehe.
Efter skolan drog jag och angelica in till stan och firade hennes födelsedag med lite fika på bellmans. Mitt favorit café :)  Efter fikat som hamnade i magen väldans fort blev det lite kik i butiker såklart, hur skulle jag klara av att vara i stan utan att kolla på kläder? Och utan att shoppa något? Bara ett måste helt enkelt, så ut från gina tricot kom jag med en söt liten topp. Sedan lämnade vi stan bakom oss, angelica fortsatte hemmåt medans jag hoppade av i hornstull och solade. Mycket skönt. Har ju trots allt simning imorgon i skolan så kan ju inte vara hur blek som helst, det var tanken iallafall haha kanske skulle tänkt på det lite tidigare (a) Men men det är bara att hoppa i bassängen som en blekfis, no comments.

Nu är det dags att börja fixa sig för träning, puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0