nyårsafton

2010 närmar sig med stora steg. Fyfan vad skönt med nytt år! Liksom en strart på nytt. Inte för att 2009 varit dåligt men allt går väl alltid att få bättre? Så mitt mål med det kommande året är alltså att få allt bättre. Lät ju ganska bra. Istället för att blanda in massa smålöften.
Planerna för kvällen är att börja hemma hos mig med lite folk, äta middag och bata tagga galet till tolvslaget då vi ska upp till felicia och kolla på utsikten (stans bästa! man ser över heeela stockholm). Efter det drar vi iväg på fest och partar hela natten. Haha så det ska vara på nyår? Men vart vi ska på fest är inte bestämt än, vet väl lite olika men lär dyka upp fler under kvällen.

Kvällen kommer iallafall bli grym! Taggad till tusen.
Det här blev nog mitt sista inlägg för i år, men var inte orolig jag dyker upp igen imorgon!
GOTT NYTT ÅR !!

░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░
░░░░░▓▓░░▓░░░░░▓░▓▓▓░░░▓░░░░░▓░░
░░░░░▓▓░░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░░░▓░░
░░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░░░▓░░ 
░▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░░░▓░░
░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0