Onsdag

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva kvällen igår, kan inte klaga på festen men var helt enkelt inte taggad. Hade mått dåligt hela dan och helt enkelt seg. Så det blev som det blev. Hemresan var inte heller det roligaste, blev en rush till bussen vid tio i tre tiden. Och tur som man ibland har hann jag med den. Så där hade vi lovets träning, haha.

Nä men känns faktiskt som om jag samlar på mig all taggnings energi till imorgon. NYÅRSAFTON. Kommer nog bli grymt roligt. Känner redan hur man börjar bli taggad. Men nu hinner jag inte sitta här och skriva om mina nyårs planer, ska nämligen snart ta bussen och möta angelica i lilje för att kolla lite i affärer. Hare puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0