Onsdag

Fick sluta ungefär en och en halv timme tidigare från skolan idag, naajsigt. För min del blev det bara hem direkt och vila foten. Roligt liv jag har, jävla skitfot asså! haha. Historia provet som vi hade idag gick bara bra, tror faktiskt på en full pott på G delen och kändes lika bra på vg-mvg delen. Så hoppas betyget visar det samma som det kändes.
Imorgon är det sista skoldagen på denna termin, vilken befrielse. På fredag blir det bara skolavslutning och sen är det lov! Som alltid kommer loven exakt när man behöver dom, när alla börjar bli alldeles för skoltrött, vilket jag är ett ganska bra levande exempel på haha.

Men inte för att man ska få ta det lugn så här kvällen innan skolans sista dag, utan imorgon är det matteprov. Så plugg inför det ikväll. Plus att jag måste göra klart lite komplitetringsuppgifter. Varför sparar man allt?!
Men aja efter allt plugg ska jag iallafall gå och hejja på laget (lagen? hehe) som har match ikväll mot Bajen. Jag vill också spela! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0