paradise hotel, plugg, american pie och pluggpluggplugg

Färdig pluggad för ikväll, har just proppat min hjärna full med antiken och medeltiden så provet imorogn ska nog gå bra. Fredag imorgon! Taggad till tusen, så himmla skönt med helg. Ett plus i kanten har man också lite planer för morogndagen. Först skola och efter det ska jag och bönis in till stan för att köpa lite julklappar till kvällen då vi ska ha lilljulafton några tjejer, superduper mysigt kommer det nog bli! Men innan jag drar iväg på glögg och julklappsöppning blir det träning. Hem och stressfixa sig efter det, enda lilla negativa med imorogn.. men det ska nog fixa sig. Efter den lilla julafton blir det nog fortsatt utgång. Awesome! 

nu ska jag sova och ta vara på den sovmorgon vi fått imrgon. Börjar halv tio! Har nog aldrig hänt hehe.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0