sista kvällen innan jullovet

Kändes otroligt skönt att gå från skolan idag och veta att man hade haft sin sista skoldag och sista prov för den här terminen. Imorgon väntar en avslutning med lite sång, julfika och rektorns prat (hmm sovstund..?!) men sen är det äntligen lov. 3 veckor frihet

Planer inför helgen då.
Imorgon
vet jag inte ritkigt, får se om man drar ut på något eller bara tar det lugnt. Borde spara min krafter i foten till Lördag då det är fest dags!Då ska vi nämligen ha lagfest, först middag med laget och sen kommer våra inbjudna gäster från hj och lite egna inbjudna vänner. Blir nog ritkigt skoj, känner mig lite taggad. Har däremot världen stress över vad jag ska ha på mig! I-landsproblem?! Vad ska man ha på avslutningen imorgon, och vad ska man ha på lördag? Får väl ta mig tid och leta igenom alla mina tusen miljarder kläder, hehe.

Nu ska jag iallafall fixa till mitt hår. Hejdå utväxt.
hoppas inget blir fel nu... (nervöst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0