skulan

Sitter och har det tråk på historia lektionen, men ja jag har faktiskt jobbat på rikitigt bra idag. Ojoj har nog aldrig pluggat engelska så bra som jag gjorde idag. En liten skärpning? japp, och det behövdes.
Nu efter skolan blir det raka vägen hem, fylla min hungriga mage med en god macka och sen plugg. Inlämningsuppgift i ledarskap som ska vara klar imorogn och svenska prov på fredag... Efter pluggat får jag iallfall åka iväg och träna, min räddnig?

nu ska jag fortsätta att läsa om romarriket, pöösss

Kommentarer
Postat av: TIHITHITHTITHITHITHTI

haha

2009-12-02 @ 14:17:35
Postat av: Unhappy

vad hände med inlägget om mig? :/

2009-12-02 @ 14:18:08
Postat av: Nicole

förlåt basse (a) ;D

2009-12-02 @ 17:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0