Söndag

Är helt slut , bara matcher och jobb heela helgen. Usch skulle bara behöva sova och aldrig mer vakna, hehe känns så just nu iallafall.
Matchen igår slutade tyvärr med en förlust mot högdalen, men skulle nog vilja se det mer som en vinst eftersom vi var så mkt bättre och vann faktiskt både andra och tredje period. Idag blev det däremot en vinst mot Huddinge med 6-2, Häärligt, helt ägda. Hade tyvärr sjuuukt ont i benhinnorna och lyckligtvis har även min fot börjat krångla, är troligtvis nån spricka eller nerv i kläm så ska åka och röntga det imorgon , har såååå ont. Men men gjorde iallafall ett mål i slutet av andra perioden, en ganska bra avslutning på min match eftersom det verkligen inte gick att spela längre på grund av smärtan så sattt och vilade sista. Är ju typ det värsta som finns att sitta på bänken och kolla på, men när det till slut gått för långt och gör för ont kan man inte bita ihop längre...
Får kanske vila lite?

Hoppar skolan imorgon iallafall för att åka till sjukan och kolla upp min fot. Skönt för jag pallar verkligen inte med skolan och känner att det här är lite viktigare. Aja nu blir det till att sova, natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0