söndag

Äntligen hemma efter en match, där efter direkt till kussen som fyllde år och där ifrån direkt till nästa match. Uuuh är helt död i kroppen kan jag säga er. Första matchen som var dam match slutade det med en vinst på 5-3, fick däremot inte spela men kändes rätt okej ändå, eller självklart vill man spela men aja.. Andra matchen tror jag vi helt släpper, finns inget mer att säga än att jag ger en applåd till råsunda som verkligen var värda segern för vi SÖG. Tänk att folk ska ha så svårt att tagga till.

Nu blir det till att plugga järnet, prov i samhällsekonomi imorgon klockan 08.30.. Stress stress!


åhh vad irriterad jag är över matchen. Dålig förlorare, nej men däremot att förlora är det värsta jag vet, kan verkligen inte släppa det. Och tur som man alltid har så lyckades man också få en armbåde rätt upp i fejjan, precis bredvid/under ögat, när det var tre miuter kvar. Ajaj

okej nu blir det verkligen plugg, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0