Tisdag

Kom nyss hem. Blev sleep over för mig och felicia hos wille igår. Tannken var ju att kolla på film men som vanligt somnar jag innan filmen ens börjat. Haha social man är, kommer till någon och bara lägger sig och sover. Tummen upp för mig. Blev iallafall ganska många timmars sömn även fast kudden inte var den skönaste (ajaj min nacke).
Efter lite frukost vid tre tiden (eftersom wille aldrig kunde vakna) begav jag och felica oss mot ikea för att julhandla lite till våra älskade föräldrar. Och självklart blev det en pizzaslice efter att vi kämpat oss igenom hela varuhuset GOTTIGOTT

Kvällen har inte riktigt planeras, antingen dra ut och göra stan orolig, ta det lugnt eller något annat skojsigt. Får se vad man känner för sen. Puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0