tisdag kväll

efter bara en dag, och jag är redan trött på den här jävla skadan.. Åh pallar inte asså, gör så himmla ont. För er som alltid "drömt" om att gå på kryckor (som många säger) borde verkligen dröma om, akta er så drömmarna inte går i uppfyllelse kan jag säga... Fan det värsta jag gjort. Har ju ett litet problem, ska helst inte stödja på höger foten (ja johan jag gör mitt bästa, haha) vilket betyder att jag måste hoppa på vänster foten men det får jag inte pga benhinneinflammationen för oj så onte det gör.. Hmm vet verkligen inte vad jag ska göra. Rullstol?!

Men men nu ska jag iallafall bara ligga och ta det lugnt i soffan och plugga inför historia provet imorgon. Och självklart tagga galet till lovet, läääängtar.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0