Torsdag

Taggad för fredag, jag är inte den enda va?
Skolveckan har flytit på som vanligt utan att något speciellt har hänt. Det har bara inprincip varit träning och massa plugg varje dag. För oj vad skolan måste överdriva med prov och uppgifter så här en vecka innan lov. Inte populärt direkt. Borde inte vara tillåtet i slutet av terminen. Men men nu ska jag kanske sluta klaga?

Dagen har iallafall varit ganska chill. Teori, innebandyträning och därefter en halv matte lektion. Efter skolan åkte jag bara hem, tog det lite lugnt och gjorde frisyrer på syrran och hennes kompis. Dom skulle nämligen på julbal ikväll. Känns så otroligt länge sen man själv gick iväg på den, 2 år sen exakt.. Tiden bara flyger iväg.  

Nu på kvällen passade jag och mamma på att ta en mamma dotter-kväll. Åkte till skärholmen och kollade på massvis med kläder. Finns så himmla mycket snyggt just nu! Hittade iallafall jättemycket som hamnar på önskelistan, alla kommer bara bli såååå avundsjuka :D

nu börjar sista avsnittet av mammas pojkar, stress stress till tv:n
Puss på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0