10 februari

Klockan är tolv på en tisdag, och här ligger jag i soffan påklädd i pjamas och bara har det bra. Så himmla skönt att vara ledig. Men kanske snart borde rycka upp mig och utnnyttja denna lediga dag till något? Shopping som jag hade tänkt igår känns inte lika lockande längre, kanske mest handlar om att jag är lite slöoch inte orkar åka in. Haha men vi får se hur dagen blir.  Om mamma som ligger hemma och är sjukl piggnar till lite så ska vi iallafall åka och kolla på mobiltelefoner. Så antar att en mobil blir min shopping isåfall.

Igår efter all plugg som tyvärr inte blev klar satte jag på en film wildchild, verkade bra enda tills jag somnade.... Haha som vanligt, alltid när jag kollar på film somnar jag. Men jag sattsar på att se klart den idag.
Igår efter träningen när jag gick igenom kylen för att hitta mat hittade jag ett väldigt dyrbart fynd; glass i burk! Haha så himmla sugen, så någon gång idag har jag bestämmt mig för att jag ska gotta mig i detta

  Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0