12 februari

Torsdag den 12 februari, vilket betyder att det är fredagen den 13:e imorgon. Ska det ge tur eller inte?
Känns ju som om det inte vore rättvist om jag fick ännu mer otur nu när allt i mitt liv börjar bli bra igen. Lite virrigt och snurrigt ibland menmen vad är livet till för? Det är väl bara att tuta och köra, man lever ju bara en gång. Detta tänkte jag inför det nnya året; Leva livet.
Men jaja nu sitter jag här och babblar om ingenting. Kan beror på att jag har det ganska långtråkigt? Långtråkigt med andra ord är mattelektion. Eller egentligen är inte matte så tråkigt men jag har det bara väldigt svårt att komma igång. Lite av koncentrationssvårigheter skulle jag vilja säga.. Något som blivit ännu större nu i gymnasiet. Usch jag får verkligen skärpa mig. Haha men konstigt nog går det super bra på proven och alla inlämningarna så det kanske är okej att jag är så här slö?

Men nu ska jag verkligen försöka koncentrara mig och ha en liten egen genomgång i mitt huvud inför matteprovet som är om en vecka; Geometri och enheter. Det ska nog gå bra. Behöver plugga ganska mycket nästa vecka eftersom jag har tre prov. Men jag pluggar gärna när jag vet att det blir sportlov nästa fredag!

Puss puss, skriver senare


 

denna lilla sötnos ville allt annat än att sova igår... Eller jo, han ville skrika och gråta xD
hahahhahahhaha sååå söt så det gör ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0