15 februari

Usch vad jag är dålig på det här; det här att plugga. Har haft skrivhäftet framför mig nu i snart tjugominuter utan att ens läsa en mening. Herregud jag tycker verkligen inte om det här att plugga sista dagen. Mina minnesceller har nog åkt på semester eller något för jag minns aldrig något. En riktig lång resa måste jag säga.. Eller så kan det också bero på att jag är en sån person som aldrig planerar, jag gjorde det förut men nu gör jag aldrig det. Jag tar varje dag som den kommer och planerar då. Kanske inte den bästa tekniken att använda sig av när det gäller skolarbete? En skärpning på det miss cedergren! Denna vecka ska jag därför sätta upp ett mål, eller kanske ska jag kalla det en planering. Jag ska nämligen planera vilka dagar jag ska plugga, och vad som ska pluggas.

Känns redan mycket bättre.
plugg plugg plugg, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0