17 februari

Ännu en seg tisdagsmorgon sitter jag här i skolan, fryser otroligt mycket, trött så jag tror jag kommer somna när som helst men självklart massa plugg man måste göra. Segt.. Just nu har vi rast men lektionen nu innan lunch har vi hälsa. Idag fick vi fått en ny uppgift som ska vara inlämnad redan på fredag, uppgiften handlar om idrottskador så det är massor att skriva. Hmm det blir ju väldigt intressant och se hur jag ska hinna med en inlämningsuppgift och två prob innan veckans slut...
Igår kväll var jag helt slut i kroppen efter två timmars innebandy träning i skolan och en och en halvtimme träning med laget. Och allt detta i ett jättehögt tempo. Mina ben var så där ganska döda kan jag berätta, och dom är fortfarande för gud så trött jag är. Igår efter skolan åkte jag iallafall och skaffade mig en ny mobil. Äntligen hittade jag en jag ville ha!

Puss puss, skriver senare när jag kommer hem

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0