18 februari

Medans jag sitter i köket och pluggar och samtidigt håller mamma sällskap till matlahningen tänkte jag slänga in ett litet inlägg. Får bli snabbt för snart måste jag duka middagsbordet till den goda maten: Kyckling, ris och curry. Mums!
Dagens skoldag var lite speciell, för det första (det bästa) hade vi sovmorgon till halv tio vilket var otroligt skönt och för det andra hade jag dans hela dagen på Tony Irvings danslokaler. Väldigt roligt var det, fick både pröva på tango, salsa och street dance. Men den argentinska tangon var nog roligast. Haha kanske borde börja dansa? Skulle inte banga en minut asså! om det inte vore för att jag redan tränar nästan varje dag... Träning alla veckordagar förutom idag och på tisdagar. Men detta betyder inte att jag är helt ledig idag, utan idag måste jag plugga massvis... Såå booring

aja nu ska jag duka bordet, ta fram matteboken och plugga matte i tjugo minuter innan riset är klart
Puss puss


haha omg, hittade en gammal bild på mig... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0