19 februari

Nu är klockan hakl elva mitt på torsdagen och jag kom hem för ungefär tjugo minuter. Fick bli en kort dag idag, bara ett matteprov och sen hemfärd. Väldigt skönt.
Men tyvärr är jag inte hemma och tycker det är speciellt roligt utan nu måste jag plugga massvis inför imorgon, både inför arbetsmiljö och säkerhets provet och göra klart en inlämning i hälsan. Provet kommer nog gå bra tror jag och inlämningen om idrottsskador kommer jag nog också hinna med. Så konstigt nog känns de tinte jättestressigt till skillnad från i början av veckan då jag trodde att allt skulle bli riktigt pannkak! Men nej, nicole Cedergren klarar det igen; Alla prov och inlämningar går bra utan att plugga jättemycket. Yes haha jag kan ju fortsätta i den här takten och pluggtekniken.
jaja nog pratat om det...

Som jag sa förut har jag varit hemma i ungefär tjugo trettio minuter nu, och på den här lilla stunden har jag "råkat" äta upp alla kakor som min syrra bakade igår (alla som fanns kvar)... Hmm ajaj min mage! Men jag skyller inte på mig själv utan på kakorna och den som ställt dom där. Haha liksom det kan ju inte vara mitt fel att dom är så otroligt goda och har någon slags dragningskraft till sig? Plus att dom ligger bredvid mig... Hmmm....

Med smärta i magen eller inte måste jag iallafall börja plugga lite smått nu, puss puss

 
     jag och syster              "girls are strong"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0