20 februari

Fredag, helg och sportlov. Kan det bli mycket bättre? Tror knappast det. Eller jo den här fredags kvällen skulle ju kunna vara bättre.. Men men får hoppas på att något dyker upp, eller som mina tankar säger att det bara blir en chill kväll hemma. Men även det kan vara skönt ibland.
Provet i skolan idag gick väl så där.. fail on me! Haha näh men kunde väl det mesta men på slutet blev det lite krångligt, nämligen den delen jag tänkte att jag inte behövde plugga på. Men jaja inte kan man vara bäst på allt?

Imorgon kommer iallafall bli en rolig kväll. Madde och Therese ska sova här, men på kvällen är det väl planerat att inte sitta hemma precis. Men imorgon dagens kväll får bli som den blir, orkar inte sitta och spekulera om den nu. Hoppas iallafall på en lyckad kväll!

Idag i skolan fick vi våra omdömen (betyg) i alla ämnen. Sådär ganska nöjd faktiskt:

arbetsmiljö & säkerhet : VG
Engelska : VG
Matte : VG (?) när jag gjort det provet jag missade när jag var borta
Naturkunskap: VG (?)
Spanska: MVG
Innebandy (praktiskt) : MVG
Svenska : VG +
Näringslära: MVG
Medicinsk grundkurs : MVG
Idrott och hälsa : MVG, men kursen är inte klar än
Psykologi : MVG
Specialidrott: MVG

Puss puss ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Neppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hahaha du är ganska duktig i skolan duu =D

2009-02-25 @ 17:48:53
URL: http://neppis.blogg.se/
Postat av: Nicole

haha joda det funkar väl :P

2009-02-26 @ 21:50:39
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0