23 februari

"På sju dagar skapade gud världen.
och på sju sekunder....gjorde jag slut på min"


Så är den första meningen i will smith's nya film Seven pounds... Hans röst när han säger det får mig att vilja höra det flera gånger om.. Har försökt börja kolla på filmen tre gånger nu, men har som vanligt lyckats somna efter fem minuter varje gång.. Men jag ska ge filmen en andra chans idag, den verkar ju skit bra! Borde ju orka med tanke på att jag sov två timmar innan träningen idag igen.. Egentligen tror jag inte de tär så bra att jag sover på dagarna istället för på nätterna.. måste lära mig att lägga mig tidigare och inte vara så himmla morgon pigg. Men nu när det är lov blir det ju alltid lite fel med tider och så.. Träningen gick iallafall bra med tanke på att jag var helt nyvaken. Men tyvärr sträckte jag min ljumske igen. ajajaj det gör så ont när jag spelar.. vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre, hehe varenda gång jag ska skjuta sträcker jag den... illa asså..

Men nu ska det nog bli lite movietime, måste ju verkligen se filmen! Men en mystisk sak har uppstått, helt plötsligt funkar det inte att koppla in min dator till tv:n ! jätteskumt, liksom det funkade i lördags.. måste ha kommit emot någon knapp. Lite småjobbigt att sitta och kolla på film på min lilla data, men det får väl funka till min tekniksa del i hjärnan vaknat till lite, hehe puss puss!


will smith!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0