24 februari

Ännu en långtråkig dag hemma, har verkligen ingenting att göra. Men får hoppas på något ikväll, det brukar ju alltid komma upp något. Planerna idag var egentligen att träffa en kompis, men blev inte så..
Men om jag ska vara ärlig känns det ganska tugnt och jobbigt att bli glad och släppa allt som hänt, skulle helst bara vilja att allt glömdes bort och att det kan bli bra igen..

Var en snabbis i skärholmenscentrum idag med mamma, men vi var tvungna att åka hem ganska fort för jag trodde att jag hade tappat min plånbok. haha men som tur var låg den hemma. Blev iallafall lite shopping, en tröja och strumpbyxor. Men under denna lilla shopping vistelse pekade jag mest ut vad jag önskar mig när jag fyller år. Inte långt kvar tills man är 17 nu! Nästa onsdag då smäller det! haha
nääh nu vattnas det väldigt mycket i min mun, måste upp och drick något.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0