26 februari

Idag är det Torsdagen den 26:e februari vilket betyder att det är fem dagar tills jag fyller år... vet egentligen inte varför jag tjatar om det eftersom jag inte ens tycker om att fylla år. men jaja det är väl presenterna som lockar antar jag.. Efter mina små vistelser i shopping gallerior och stan varje dag så fylls min lilla önskelista på hela tiden. Åhh så mycket det finns som jag vill ha..  "Money money money lots of fun" hmm bara tanken på allt jag vill ha ger mig ångest eftersom jag inte fixat något jobb, inte ens försökt... Har ju ifs jobb på sergel plaza hotell men dom har helt fullt nu. Men sommarjobb där har jag i alla fall. Ja på tal om sommarjobb så måste jag maila dit nu när jag skrivit klart och önska veckor.

Igår kväll efter att jag, Madde och therese haft en mysig kväll med massor med onyttiga saker så åkte jag på "fest" i bredäng (haha omg!) med Angelica. "Festen" eller vad man nu ska kalla den var väl helt okej, blev bara lite trött på alla killar så jag drog hem. Haha inget illa menat men liksom tre stycken som hänger över en... jaja behövde iallafall komma hem och ta det lite lugnt för att komma upp i skaplig tid. För imorsse skulle jag till frisören. Hahah scary! Vid tolv tiden började jag och mamma dra oss in mot östermalm iallafall, och kom hem vid tre tiden helt nyklippta. Och jag säger bara herregud för mitt hår.. Det är borta! hahah näh men ännu kortare än vad jag redan hade...
Efter lite lunch åkte jag och syrran in till stan och kikade lite, men inte så väldans länge eftersom jag kom på att jag hade träning.. Träningen idag hade jag hoppas på lite chill eftersom jag är skadad, men nej helt tvärt om. På plats ska vi tydligen träna med damlaget i två och en halv timme ! Verkligen perfekt för min skadade ljumske...
Orkar verkligen inte den här smärtan.... gör så grymt ont asså...

Nu ligger min lilla knäppa katt på min dataor så jag har lite svårt att skriva... haha

UUUUUSSCHHH , hjälp jag gjorde det ! OMG OMG OMG... hehe

 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0