27 februari

godmorgon godmorgon, vakande för ungefär en timme sen. Har precis ätit lite frukost så ja tänkte att jag kan passa på att skriva ett inlägg samtidigt som jag ligger här i min säng och lyssnar på ztv.
Inför dagen har jag absolut inga planer, känns ganska tråkigt.. Och inte blir det mycket roligare om man tittar ut och ser detta tråkigt dysstra vädret. Jag som trodde att våran närmade sig, men nejnej det ska komma ännu mera snö. Igår när jag kom ut från träningen var det radan snöstorm haha. Och mer ska det komma på måndag.. Uschuschusch jag behöver verkligen resa bort, en utomlandsresa nu skulle inte sitta helt fel. Men det blir nog att jag stannar i Sverige.

Igår mailade jag iallafall hotellet om sommarjobb och fick ett väldigt bra svar tillbaka. Jag ska få jobba nästan hela sommaren! Härligt härligt haha, eller jag syftar mer på att det är härligt med massa pengar.

Åhh vad jag längtar till nästa helg då syrran åkt bort på något läger och mamma och pappa till landet. Detta betyder ett helt tyst och lugnt hus för mig själv! Men inget är helt bestämmt än, men ganska säkert. Åhh äntligen!

Nu får alla hålla tummarna att något roligt ska dyka upp och hända idag. Ha en bra dag!
Puss puss


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0