28 februari

Hann aldrig skriva igårkväll eftersom min dag trots allt blev ganska fullproppad med saker. Bara en liten stund efter mitt senaste inlägg bestämde jag och angelica att vi skulle träffas. Så det var bara att fixa sig och dra iväg till Bredäng. Väl på plats hemma hos henne tog vi det först lugnt men sen åkte vi till skärholmens centrum för att kolla i affärer och äta en god lunch. Lunchen var väldigt god ; kyckling sallad. Men ajajaj vad ont i magen jag fick, trodde jag hade upplevt de värsta magsmärtorna men det har var nog värre... Hade så ont så jag mådde illa. Så efter en stund åkte vi hem till angelica men jag klarade inte av att vara där så länge eftersom smärtorna nästan bara blev värre så pappa fick hämta mig. Smärtorna var så starka så det blev helt svart framför ögonen på mig i bilen på väg hem... Men efter att tagit två tabletter och sovit i 50 minuter kändes det bättre. Så efter att tvingat i mig lite mat bestämde jag mig för iallafall gör något roligt under kvällen. Helt sjukt vad denna fredag var död i stockholm, ingen visste något att göra. Men jag, Angelica och Johan bestämde oss iallafall för att ses. Stockholm var som sagt död denna kväll så efter att snurrat runt lite åkte vi hem till mig med godis och läsk i väskorna och såg på one tree hill och pratade massa. Eller nja johan var väl sådär lagom social. Haha sen blev det också sleep over här i mitt rum.. Hmm undra hur många avsnitt vi egentligen såg? Tv:n stängdes av vid fem tiden iallafall.

Idag efter en ganska lång sovmorgon åkte vi in till stan för att shoppa (jo jag vet, stan igen...) haha men blev bara ett inköp; en bh. Haha väldigt bra köp måste jag säga. Helt trötta i benen och huvudet bestämde vi oss sen för att åka hem för att hinna vila och fixa sig till kvällen. Ikväll blir det partyparty, och jag har typ panik för jag har ingen aning om vad jag ska bära för kläder. Men det ordnar sig nog. Måste nog börja fixa mig nu eftersom jag ska åka hem ifrån vid sex tiden.

Puss puss

Jag tänker inte säga något mer, för det känns bara larvigt. Allt på grund av en person, och allt är så fel som ni tror. Jag lovar jag klarar mig, inget kommer hända. Och när jag säger lovar, så menar jag det verkligen. Det betyder bara mer för mig om ni skulle finnas där för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0