5 februari

Förlåt alla läsare för att inte bloggen varit uppdaterad sen i måndags, men som jag sa då har jag haft otroligt mycket plugg. Haha lite handlar nog om slöhet också om jag ska erkänna... Men iallafall dessa fyra dagar har både varit händelserika och helt döda. I måndags gick som sagt jag och Lovisa på bio och såg i taket lyser stjärnorna, en film som jag personligen skulle vilja ranka bland de bästa svenska ungdomsfilmerna. Verkligen super bra, men väldigt sorglig som till och med gjorde att det föll en tår nerför min kind vilket inte händer särskilt ofta. För alla er som inte sett filmen kan jag bara säga en sak "se den"! haha.
Igår kväll drog jag ut och träffade Micke och Christian, gick runt lite och pratade HOST bråkade, haha skoja det var roligt, men väääldigt kallt. Efter att ha stått på hägerstensåsen och väntat på en försenad buss och frysit fingrarna av mig kom jag iallafall hem då plugg väntade. Orkade inte lägga så stor tid på det utan slängde ihop lite text, blev ändå ganska nöjd så vi får se vad betyget blir.
Idag efter en otroligt tråkig skoldag pkte jag in till stan och kikade lite i affärer, men inget inköp blev det. Bara en väldigt god smoothie. Hahah juste i tisdags började mitt nyttiga liv! för er som är intresserade att veta det. På innebandyn i skolan har vi nämligen fått lära oss precis hur vi ska äta vilket innebär inge snabbmakaroner, vit pasta, ris, köttbullar, korv, bacon, vitt bröd, vissa mörka bröd och massamassa mer. Haha för er som hänger med i denna värld vet nog vad jag menar när jag säger GI-metoden, för det är precis det vi ska försöka hålla. Så nu består mina luncher av sallad, haha kanske inte följer det riktigt men det är gott (a).

Åhh imorgon är det fredag, väldigt skönt efter en sån här lång vecka.... Imorgon kväll blir det först träning och sen träffa boysen från förra lördagen. Lördagen blir det att träffa massa andra kompisar, och söndag match på eftermiddagen.
Hoppas på en lyckad fredag iallafall. Helgen måste ju starta bra tycker man ju..
Aja magen värker och ögonen drar ihop sig.. jag kanske borde sova nu??

Joo det låter som en bra idé, godnatt
"jag vet inte mer vad jag kan göra.... mer än att säga förlåt..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0