6 februari

6 februari vilket betyder 7 dagar till alla hjärtans da, 14 till sportlovet och 26 dagar till min födelse dag. En mycket speciell dag idag alltså.. och inte nog med det, det är fredag. Fredag klockan 16.17 vilket betyder att det äntligen är helg.

Vilken inledning jag fick till det. Haha allt för att få denna fredag att kännas lite speciell. Just nu sitter jag och äter min "middag" bestående av macka innan jag ska iväg på träning. Dessa otroligt underbara fredagsträningar hehe not. Men jaja det är bara att köra på, roligt får man ha det senare på kvällen.

Skoldagen har varit sig lik alla andra, först arbetsmiljö och säkerhet och sen hälsa... Hmm kanske inte världens roligast.  Inte roligt betyder att det är mycket som ska göras. Usch så slö jag blivit, men aja så länge det funkar på proven. I slutet av hälsalektionen skulle vi ha redovisning för halva klassen vilket helt hade försvunnit ur mitt huvud. Så det vara bara att inprovisera lite. Hihi men jag tror det gick bra, hoppas det iallafall.

Näh nu måste jag byta om till träningskläder och snart börja springa mot hallen. Göra en riktigt bra träning och sen hem och fixa mig inför kvällen. Ha en bra fredag allihoppa
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0