8 januari

Just nu är det en väldigt irriterad Nicole som skriver, och jag ska förklara varför.. Tidigt imorsse åkte päronen för att köpa ny bil, vilket betyder att jag skulle kunna sova ut hur länge jag vill i detta tomma hus. Men, vid elva tiden då jag sover som bäst ringer telefonen, och den slutar aldrig ringa utan säkert 20 signaler. Och när man svarar får man höra vem det är som fröstört min morgon, jo pappa. AAAA jag blir så irriterad, måste han fortsätta ända tills jag svarar?

Aja skit samma i det, nu är jag iallafall uppe på benen och börjar vakna till lite. Har precis ätit en väldigt bra frukost och om två timmar är det dags att göra lite lunch. Nu låter jag som värsta svullot, haha men förklaringen till det här är att jag har två matcher idag. Första matchen med damlaget och sen direkt efter i samma hall match med mitt egna lag. Så om man räknar ihop det här blir det ungefär 3 timmar innebandy i streck... Tänk tre timmar match?
Igår låg jag princip helt död hela dagen, var så himmla trött från fredagen. Men senare på kvällen igår kände jag att jag behövde komma ut så jag gick och mötte Christian, vi tog en promenad till Bredäng där vi mötte upp resten av killarna. Men vid den här tiden var jag fortfarande otroligt trött, och då menar jag verkligen trött. Tror det var länge sedan jag var så trött som jag var när jag kom hem vid tolv tiden igår kväll. Men nu har jag sovit och känner mig ganska utvilad.

Nu måste jag börja fixa lite här hemma. Ha en bra dag!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0