9 februari

En uppdatering från soffan. Kom för en stund sen hem från skolan med ett glatt leende på läpparna, vi fick nämligen idag veta att vi får en hel studiedag imorgon. En helt ledig tisdag, ingen skola, ingen innebandy. Helt helt ledig, precis vad jag behöver. Men vad ska jag göra? Har ingen aning, måste komma på något... Funderar på att åka in till stan och shoppa, men få se. Först ska det i alla fall bli en härlig sovmorgon.

Stog över skolans innebandyträning idag eftersom jag fått en strckning i benet, ajajaj. Usch vad ont jag hade igår på matcherna, men men det var bara att bita ihop. Ska i alla fall på träningen ikväll och försöka spela, får smörja in med liniment och bara bita ihop. Haha

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0