Fredagen den 13:e

Idag är det som sagt fredagen den 13:e, måste erkänna att det till en början kändes lite scary och skeptiskt till att ha livräddning i skolan. Men mot detta hoppade jag iallafall ner i simbasängen och gjorde den lilla livräddningen som inte alls var lika enkelt som jag trodde. Haha snygg var man också eftersom vi badade i kläder, det klibbade fast på kroppen och var inte alls speciellt bekvämt. Men aja nu är det iallafall gjort, så om ni någon gång ska åka och bada ska ni ta med mig eftersom jag nu kan livräddning. Haha

Nu känner jag mig helt proppfull i magen. Lagade nämligen min otroligt goda kladdkaka nu på kvällen. Mmmmm så gött det var. Ärligt, jag tror faktiskt att jag gör den godaste, så första pris till mig. Spikat helt klart!

Men nu ska använda min tid denna läskiga dag til något annat än att sitta och babbla i huvude tpå mig själv. Kanske en liten skräck film? Njaa då blir jag rädd.. Ska ju kolla ensam , inte roligt.
Imorgon är det alla hjärtans dag, blääääää trååk  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0